Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Παράλληλη στήριξη: αυθαιρεσίες στις τοποθετήσεις αναπληρωτών!

Παράλληλη στήριξη: αυθαιρεσίες στις τοποθετήσεις αναπληρωτών!

Το Υπουργείο διαφήμισε την ένταξη των μαθητών με αναπηρίες με τη λεγόμενη εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (ευρωπαϊκό πρόγραμμα ΕΣΠΑ), όπου υποτίθεται υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή στην προσπάθειά του να ενταχθεί στο γενικό σχολείο.
Ωστόσο, τα στατιστικά αναφέρουν ότι οι εγκρίσεις και οι πιστώσεις  για το πρόγραμμα δε συμβαδίζουν με το σύνολο των αιτήσεων. Οι προσλήψεις παράλληλης στήριξης έγιναν μόλις τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου, σχεδόν ένα μήνα μετά από την έναρξη των μαθημάτων. Βρεθήκαν λοιπόν, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς να παρουσιάζονται συνάδελφοι στις κατά τόπους πρωτοβάθμιες, για να αναλάβουν υπηρεσία.  Ωστόσο και ενώ θα περίμενε κανείς, εφόσον καθυστέρησαν τόσο οι προσλήψεις να είναι όλα έτοιμα, ώστε να εξοικονομηθεί χρόνος, στην πρωτοβάθμια Ανατολικής Θεσσαλονίκης  ενημέρωσαν τους συναδέλφους πως δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κενά για να δηλώσουν, παρά μόνο γενικά περιοχές και όπου «τύχει» ο καθένας. Τελικά μετά από διαμαρτυρία τους, τους δόθηκε το σύνολο των 126 κενών για τα οποία έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη, ωστόσο δε δόθηκε η λίστα των κενών στα οποία δίνεται προτεραιότητα να επανδρωθούν από τους 48 που προσλήφθηκαν. Το γεγονός αυτό έλαβε χώρα και στον Πειραιά, παραβαίνοντας  τους κανονισμούς τοποθέτησης αναπληρωτών. Ακόμη πιο προκλητική ήταν η παράνομη διαδικασία που ακολουθήθηκε στα Ιωάννινα, όπου δε δόθηκε η δυνατότητα στους συναδέλφους να συμπληρώσουν τη δήλωση τοποθέτησης, ενώ παράλληλα αγνοήθηκε το νομικό πλαίσιο των κριτήριων τοποθέτησης αναπληρωτών (Υ.Α. 3557/09-04-2003, ΦΕΚ 465/17-04-2003 τ. Β’). Τελικά, μήπως όλα τα παραπάνω  φανερώνουν το καθεστώς γραφειοκρατίας και συνδιαλλαγής  που επικρατεί στις  Διευθύνσεις;
Σε μία περίοδο επιστροφής όλων των εργαζομένων στον εργασιακό μεσαίωνα κι ενώ παραμένουμε αδιόριστοι εδώ και 10 χρόνια, γεγονός που δεν εξασφαλίζει τη σταθερότητα που χρειάζονται οι μαθητές μας, ο αιρετός της ΔΑΚΕ της Ανατολικής Θεσσαλονίκης επέλεξε να μετακυλήσει τις ευθύνες της πολιτείας στις δικές μας πλάτες. Δήλωσε ανοιχτά ότι για παιδαγωγικούς λόγους θα παρακάμψει τα κριτήρια τοποθέτησης και θα τοποθετήσει ορισμένους στα περσινά τους σχολεία. Είναι σαφές από τη μεριά μας ότι αν και δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, είναι προτεραιότητα για μας το καλό των μαθητών μας και κανείς δε θα αρνιόταν την προτεραιότητα αυτού του άτυπου αλλά ουσιαστικού κριτηρίου. Ωστόσο, τέτοια ζητήματα λύνονται με «ανοιχτές» και διαφανείς διαδικασίες κατά τις οποίες εμείς οι ίδιοι εφόσον το επιθυμούμε θα εκχωρήσουμε το δικαίωμά μας και όχι με το έτσι θέλω αυτών που πρέπει να προστατεύουν τα δικαιώματά μας.
Ακόμα, οι συνάδελφοι στην Ανατολική Θεσσαλονίκη ενημερώθηκαν πως υπάρχει η πιθανότητα να τοποθετηθεί ένας εκπαιδευτικός  ταυτόχρονα  σε 2 ή 3 παράλληλες στηρίξεις προκειμένου να καλυφθούν περισσότερα κενά. Το γεγονός αυτό στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης, καθώς το πρόγραμμα είναι καθαρά εξατομικευμένο και η κάθε πίστωση παράλληλης είναι ονομαστική για συγκεκριμένο μαθητή. Παράλληλα, επειδή το πρόγραμμα δε δουλεύει όπως θα έπρεπε, είναι δυνατόν να οδηγήσει τις οικογένειες πολλών μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες  (οι οποίες έχουν πάρει την έγκριση για παράλληλη στήριξη) σε μία λύση έκτακτης  ανάγκης να προσλάβουν ιδιωτική παράλληλη στήριξη,  προκειμένου να εξασφαλίσουν την ένταξη των παιδιών αυτών, ένταξη που τους υπόσχεται, αλλά τελικά τους στερεί η πολιτεία.
  • Για ποιο λόγο λοιπόν, ενώ διατυμπανίζεται η μεγάλη αποδοτικότητα του συγκεκριμένου προγράμματος, καθυστερεί πρακτικά η εφαρμογή του,  μη τηρώντας τις νόμιμες διαδικασίες τοποθέτησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (Υ.Α. 3557/09-04-2003, ΦΕΚ 465/17-04-2003 τ. Β’); Γιατί δε συνεδριάζουν τα ΠΥΣΠΕ να ορίσουν ποια κενά θα καλυφθούν και έτσι να προχωρήσουν  στις δηλώσεις προτίμησης οι αναπληρωτές;
  • Γιατί εμπαίζουν τους συναδέλφους, οι οποίοι διεκδικώντας να τηρηθεί η διαδικασία με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ και παρουσίαση σε όλους τους αναπληρωτές των συγκεκριμένων κενών που θα καλυφθούν για να τα δηλώσουν) κατηγορήθηκαν ότι αυτοί είναι που με τις «απαιτήσεις» τους καθυστερούν την εφαρμογή του προγράμματος προκειμένου να πληρώνονται και να μη δουλεύουν;
  • Με ποιο επιστημονικό κίνητρο θεωρούν ότι μπορούν να τοποθετήσουν ένα άτομο σε δύο ή τρεις θέσεις παράλληλης στήριξης, τη στιγμή που συνάδελφοι μας είναι ακόμη άνεργοι;
Καλούμε τους εμπλεκόμενους φορείς, το Υπουργείο, τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, την Πρωτοβάθμια Ανατολικής Θεσσαλονίκης να πάρουν θέση για το συγκεκριμένο ζήτημα
ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ ΤΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ!
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

(Πηγή: http://www.satea.gr/ )

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Απάντηση στην επιστολή του Ε.Ψαριανού, σχετικά με το θέμα των κατευθύνσεων Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Εργασίας του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.



 Δημοσιεύουμε παρακάτω, επιστολή της συναδέλφου Ευστρατίας Γουντουδάκη(ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός), η οποία απαντά στην δημοσιευθείσα επιστολή του συναδέλφου Ερμόλαου Ψαριανού, σχετικά με το θέμα του αποκλεισμού του από τους τελικούς πίνακες αναπληρωτών Ε.Ε.Π(ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών) και το εν γένει θέμα των κατευθύνσεων Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Εργασίας του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης  του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
Β.Β
 Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητε κ. Ψαριανέ
Ονομάζομαι Γουντουδάκη Ευστρατία και είμαι κοινωνική Λειτουργός. Εργάζομαι στην Ειδική Αγωγή και υποβάλλω τα χαρτιά μου στην ίδια προκύρηξη τα τελευταία 7 χρόνια. Φέτος ήμουν 4η στην γενική κατάταξη του κύριου πίνακα. Διάβασα την επιστολή σας και ομολογώ  θύμωσα παρα πολύ με τα όσα γΡάφετε. Α ςτα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Έχουμε, όπως λέτε, τελειώσεΙ την ίδια σχολή, με τηνδιαφορά οτι εγώ τελΕίωσα κάποια χρόνια πρίν από εσάς.(2002). Για όσους δεν γνωρίζουν, να διευκρινήσουμε  οτι το τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης από το οποίο αποφοιτήσαμε και οι δυο. έχει 2 κατευθύνσεις. Κοινωνική πολιτική και κοινωνική εργασία. Τα 2 πρωτα χρόνια σπουδών είναι κοινά για όλους, οπότε στο 3ο έτος ο κάθε φοιτητής επιλέγει την κατέυθυνση που θέλει να ακολουθήσει με βάση το επάγγελμα που θέλει να ασκήσει στο μέλλον. Όσοι τελιώνουν την Κοινωνική Εργασία θεωρούνται κοινωνικοί λειτουργοί, για όσους τελειώνουν τη Κοινωνική Πολιτικη δεν υπαρχει απ οσο φαντάζομαι κάποιοα συγκεκριμένη ονομασία που να τους εκπροσωπευει, εκτ΄ςο απο αυτό το οποίο εσεις δηλώνετε,δηλαδή απόφοιτος τμήματος Κοινωνκής Πολιτικής. Από την στιγμή που επιλέγουμε κατεύθυνση, αλλάζει άρδην και το πρόγραμμα σπουδών, διαφορετική κατάρτιση και εκπαίδευση λαμβάνουν οι φοιτητές της Κοινωνικής Εργασίας, διαφορετική οι φοιτητές ΚοινωνικήςΠολιτικής Εσείς υποβάλλοντας τα χαρτιά σας στην προκύρηξη θέλοντας να συμπεριληφθείτε σε πίνακα με ειδικότητα του κοινωνικού λειτουργού, την υποψηφιότητά σας αυτή πάνω σε τι τη βασίζετε?έχετε λάβει την εκπάιδευση, έχετε κάνει τα μαθήματα και το κυριότερο έχετε κάνει την πρακτική άσκηση η οποία ειναι υποχρεωτική για το 3ο και 4ο έτος για τους κοινωνικούς λειτουργούς?έχετε άδεια άσκησης επαγγέλματος?σε ποιές γνώσεις βασίζετε την ικανότητά σας να εργαστείτε στην ειδική αγωγή όταν δεν έχετε εκπαιδευτεί από την σχολή σας για τα στοιχειώδη? Γνωρίζετε πως να υποστηρίξετε ένα παιδί με ειδικές ανάγκες μέσα στις Ειδικές δομές? γνωρίζετε πως να πάρετε το κοινωνικό ιστορικό από τους γονείς στο ΚΕΔΔΥ, πως να χειριστείτε επιθετικούς, χειριστικούς, παραβατικούς γονείς μέσα σε αυτές τις υπηρεσίες, να χειριστείτε οποιαδήποτε κατάσταση μπορεί γενικότερα να προκύψει? η κατάρτιση και η εκπαίδευση που έχετε λάβει από την σχολή μας, όντας απόφοιτος της Κοινωνικής Πολιτικής και όχι της κοινωνικής εργασίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με την δουλειά την οποία καλείστε να αναλάβετε μέσα στα Ειδικά σχολεία και μέσα στα ΚΕΔΔΥ. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την διαμαρτυρία σας. Δηλαδή, σύμφωνα με την λογική σας, εγώ ειμαι ειδική και μπορώ να δουλέψω  σε οποιαδήποτε δομή και να κάνω τα χαρτιά μου σε οποιαδήποτε προκήρυξη ζητά απόφοιτους κοινωνικής πολιτικής ?Να σας αναφέρω οτι ιδάβασα το βιογραφικό σας και για να είμαι ειλικρινής εντυπωσιάστηκα από τις μεταπτυχιακές σας σπουδές και την συμμετοχή σας σε σεμινάρια και γενικότερα τις δραστηριότητά σας στον τομέα σας. Προφανώς έχετε ασχοληθεί και ειδικευθεί με θέματα σχετιζόμενα με την εκπαίδευση. Αυτό όμως από μόνο του σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται βασικό η τυπικό προσόν για να συμμετάσχετε ως κοινωνικός λειτουργός στην προκύρηξη. Το πτυχίο σας και μόνο είναι το απαραίτητο προσόν το οποίο μπορεί να σας εξασφαλίζει συμμετοχή στην εν λόγω προκήρυξη και αναφέρεται ξεκάθαρα: πτυχίο τμήματος κοινωνικής εργασίας. Εσείς όπως αναφέρετε Θεωρείτε ισότιμο το πτυχίο της κοινωνικής πολιτικής που έχετε με το πτυχίο της κοινωνικής εργασίας επειδη και οι δυο κατευθύνσεις ανήκουν γενικότερα στο ίδιο τμήμα ?το οτι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση οι 2 κατευθύνσεις όσον αφορά το αντικείμενο και την εκπαίδευση η οποία παρέχεται στα 2 τμήματα δεν σας λέει τίποτα? Χωρίς να έχετε κάνει μαθήματα  κοινωνικής εργασίας, χωρίς να έχετε λάβει την εκπαίδευση η οποία παρέχεται στους κοινωνικούς λειτουργούς, χωρίς να έχετε κάνει πρακτική άσκηση, εποπτεία διαμαρτύρεστε? Επίσης, να διευκρινίσουμε κάτι. Στην επιστολή σας δεν διευκρινίσατε την περσινή και την φετινή σας θέση, βαθμολογικά. Πέρυσι στην γενική κατάταξη στον Κύριο πίνακα ήσασταν 16ος και εργαστήκατε .Λόγω της εμπειρίας μου θα σας αναφέρω οτι ήσασταν απο τους πολυ τυχερούς , διότι τα πρώτα χρόνια που υπέβαλλα τα χαρτιά μου εγώ οι προσληφθέντες δεν υπερέβαιναν τους 2 με 3 κάθε χρονιά. Φέτος παρατήρησα οτι βρισκόσασταν στον Α πίνακα, εκί όπου κατατάσσονται τα άτομα με ειδικές ανάγκες, και ήσαστε μάλιστα και πρώτος. Για όσους δεν γνωρίζουν να διευκρινίσουμε οτι ο πρώτος στον πίνακα των ατόμων με 67% όπου ήσαστε φέτος εσείς  έχει, ανεξαρτήτως μορίων, προτεραιότητα έναντι ΟΛΩΝ των υπολοίπων στον κύριο πίνακα. Άρα, οτι και να γινόταν φέτος, εσείς σίγουρα θα εργαζόσασταν, έτσι δεν έιναι?μ γιατί στην επιστολή σας δεν αναφέρετε και την παραπάνω λεπτομέρεια από την στιγμή που απαιτείτε διαφάνεια? Επίσης, Αναφερθήκατε με θυμό σε δικό μου συνάδελφο (δικός σας δεν είναι σίγουρα) ο οποίος προφανώς και σας έκανε ένσταση χρησιμοποιώντας ένδικά μέσα. Γιατί θυμώνετε? Εσείς αν διαπιστώνατε οτι ένας συνυποψήφιος σας δεν είχε το βασικό τυπικό προσόν που απαιτείται για να έιναι δίκαιος ο ανταγωνισμός και θίγεστε άμεσα από αυτό δεν θα ενεργούσατε ετσί? υποθέτω οτι ο συνάδελφος στον οποιο αναφέρεστε ήταν και από τους πρώτους στην κατάταξη, οποτε  εαν αυτη την στιγμή εργάζεται είναι επειδή ΕΙΝΑΙ κοινωνικός λειτουργός, ΈΧΕΙ τα τυπικα΄ προσοντα , την προυπηρεσία και ολα αυτά που απαιτουνται προκειμένου να εχει κάθε δικαιωμα να εργάζεται , και θα δουλευε ακόμα και εαν τελικά δεν βγαίνατε από τον τελικο πίνακα. Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας πω για μια ακομα φορά οτι, ειλικρινά θεωρώ εντυπωσιακή την δραστηριότητά σας στον τομέα σας αναλογικά και του νεαρού της ηλικίας σας. Θεωρώ λοιπόν οτι τα προσόντα σας στην ειδικότητά σας είναι υπεραρκετα και θα σας εξασφαλίσουν σίγουρα κάποιο εργασ'ια στο άμεσο μέλλον. Είναι κρίμα να αναλώνεστε με επιστολές διαμαρτυρίας και να προσπαθείτε να πείσετε χρησιμοποιώντας επιχειρήματα δεν άπτονται της λογικής και που καταλήγουν τελικά να σας εκθέτουν.
 Μ εκτίμηση
Γουντουδάκη Ευστρατία ΠΕ 30 Κοινωνική Λειτουργός

ΟΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ Β ΦΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΣΤΙΣ Π.Δ.Ε ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ



 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
Απαντώντας σε πλήθος ερωτημάτων συναδέλφων, σχετικά με την πορεία της Β Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, τονίζουμε για μια ακόμη φορά, πως η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α έχει ήδη διαθέσει στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας από πέντε(5) έως είκοσι(20) πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε και ΚΕ.Δ.Δ.Υ σε Β Φάση. Άρα για τυχόν καθυστερήσεις των προσλήψεων δεν ευθύνεται η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.
Το Υπουργείο ευθύνεται για τον μικρό αριθμό των πιστώσεων που διατέθηκαν και για τα προβλήματα που υπάρχουν στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ ανά τη χώρα, λόγω της υποστελέχωσής τους.

Βασίλης Βούγιας
Λαμία 12/10/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Γ.ΠΑΝΤΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 11/10/2012
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΖΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν τα σχολεία της Ανατολικής Αττικής την Πέμπτη 11 Οκτωβρίου προς το Υπουργείο Οικονομικών έδωσε το παρόν ο Βουλευτής Αττικής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Ε.Κ.Μ. Γιώργος Πάντζας, εκφράζοντας την υποστήριξή του στο δίκαιο αίτημά τους για να βρεθεί επιτέλους λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία.
Συγκεκριμένα, το τεράστιο αυτό πρόβλημα ακόμα και σήμερα παραμένει άλυτο παρά τα συνεχή διαβήματα και τις πιέσεις που έχουν ασκηθεί στους Υπουργούς από τοπικούς φορείς αλλά και το Βουλευτή Αττικής μέσω Ερωτήσεών του στη Βουλή. Το πρόβλημα της μεταφοράς, απόρροια των δραστικών περικοπών της κυβέρνησης, οι οποίες ξεπερνούν το 50%, έχει δημιουργήσει μια εκρηκτική κατάσταση στο χώρο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εξαιτίας του κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα ολόκληρη η σχολική χρονιά για χιλιάδες μαθητές σε όλη τη χώρα.
Συμπαραστεκόμενος στον αγώνα των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών των Δήμων Ανατολικής Αττικής που ζητούν να λυθεί άμεσα το πρόβλημα, ο Γιώργος Πάντζας συμμετείχε παράλληλα στην πορεία που πραγματοποιήθηκε προς το Υπ. Οικονομικών.
Κατά την παρουσία του στην κινητοποίηση των μαθητών, ο κ. Πάντζας δήλωσε σε τοπικά ΜΜΕ που κάλυπταν την κινητοποίηση τα ακόλουθα:
«Υποστηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τα δίκαια αιτήματα των μαθητών και το δικαίωμά τους να απολαμβάνουν ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΩΡΕΑΝ παιδεία. Είναι απαράδεκτο, είναι ντροπή για τη Δημοκρατία μας αυτά τα παιδιά που έχουν κατέβει σήμερα στους δρόμους να αδυνατούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους γιατί η κυβέρνηση ολιγωρεί, για ακόμη μια φορά, να λύσει ένα πρόβλημα που η ίδια δημιούργησε. Η ίδια που με τα μνημόνια, ακολουθώντας πιστά τις επιταγές των αφεντικών της, έχει φέρει την Παιδεία σε τραγική θέση, καταστρέφει και καταδικάζει το μέλλον και τα όνειρα των παιδιών μας.»
Στα πλαίσια των κινητοποιήσεων, οι Δήμαρχοι παρέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματά των μαθητών στο Διευθυντή του γραφείου του Υπουργού Οικονομικών. Ύστερα από τη συνάντηση, ο Γιώργος Πάντζας δήλωσε ότι:
«Ο Διευθυντής του γραφείου του κ. Υπουργού Οικονομικών μας ενημέρωσε, μετά την τεράστια πίεση των μαθητών, των γονέων και των δασκάλων τους, των Δημάρχων Ανατολικής Αττικής και των 2 Βουλευτών που ήμασταν παρόντες, εμού και του Παύλου Χαϊκάλη, ότι θα δοθούν 140 εκατομμύρια για τη μεταφορά των μαθητών, αφού προηγουμένως το θέμα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Επισημαίνουμε ότι το κόστος της μεταφοράς για φέτος είναι 155 εκατομμύρια. Επίσης, οφείλονται πάνω από 150 εκατομμύρια στους ιδιοκτήτες των λεωφορείων από τη μεταφορά των δύο προηγουμένων ετών. Είναι επιτακτική ανάγκη τα παιδιά να πηγαίνουν σχολείο. Οι παρόντες Βουλευτές και οι Δήμαρχοι θα περιμένουμε έως και το Σάββατο τη ρύθμιση του προβλήματος, διαφορετικά οι κινητοποιήσεις των μαθητών, γονέων, δασκάλων και καθηγητών, Δημάρχων και Βουλευτών θα συνεχιστούν από την προσεχή Δευτέρα.»

Πολιτικό Γραφείο
Γιώργου Πάντζα
Βουλευτή Αττικής ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Τηλ. 210-3708387

Διαμαρτυρία για αποκλεισμό από τελικούς πίνακες αναπληρωτών ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών.



 Στο mail της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α έφτασε επιστολή του συναδέλφου Ερμόλαου Ψαριανού, με την οποία διαμαρτύρεται για τον αποκλεισμό του από τους τελικούς πίνακες αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών) , μετά από απόφαση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.
 Στα πλαίσια της ελεύθερης πρόσβασης και της δυνατότητας έκφρασης  γνώμης από όλα τα μέλη του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π στο διαδικτυακό ιστότοπο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α, δημοσιεύουμε την επιστολή του συναδέλφου.
Βασίλης Βούγιας

 Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Ονομάζομαι Ψαριανός Ερμόλαος και είμαι πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης, κατεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης συνεχιζόμενης εκπαίδευσης του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και υποψήφιος διδάκτωρ του ίδιου τμήματος. Κατά την περσινή εκπαιδευτική περίοδο υπέβαλλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας (ΑΔΑ: 4Α359-ΛΔ) για την πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών) στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Καταρτίστηκαν προσωρινοί και τελικοί πίνακες αξιολόγησης και μοριοδοτήθηκα κανονικά. Προσελήφθη με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με την υπ. αριθμ. Φ16.1/5656/17-10-2011 απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης και ανέλαβα υπηρεσία στις 17/10/2011 στο Κέντρο Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών νομού Δράμας. Στις 30/6/2012 απολύθηκα αυτοδίκαια. Το περασμένο καλοκαίρι, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο: (http://pdeamth.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=336:-2012-2013&catid=205:2010-09-21-07-20-44&Itemid=219) υπέβαλλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και μοριοδοτήθηκα στους αρχικούς πίνακες (ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών): http://pdeamth.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=354:-a-a-&catid=46:2010-02-18-11-05-23&Itemid=92
Αναμένοντας να παρέλθει η περίοδος των ενστάσεων, διαπίστωσα ότι τελικώς με απορρίψανε στους οριστικούς πίνακες και ως αιτία απόρριψης ήταν μη προβλεπόμενος τίτλος σπουδών:
Το γεγονός αυτό συνέβη ύστερα από ένσταση «συναδέλφου», ο οποίος με εισαγγελική παρέμβαση απευθύνθηκε στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και ζήτησε να δει το πτυχίο μου. Σημειωτέον δε ότι ο «συνάδελφος» είναι απόφοιτος της συγκεκριμένης σχολής, κάτοχος πτυχίου Κοινωνικής Διοίκησης, με κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η απόρριψή μου από τους τελικούς πίνακες αξιολόγησης, και η πρόσληψη του «συναδέλφου» που με κατήγγειλε, με βάση την απόφαση του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Στις 20/9 καταρτίστηκαν οι οριστικοί πίνακες και το προσελήφθησαν οι αναπληρωτές της α’ φάσης (έπεται και β’ φάση προσλήψεων):
Στις 21/9, έπειτα την ανάρτηση των οριστικών πινάκων προέβη σε 3 ενστάσεις – αιτήσεις, στις οποίες ανέφερα ότι αιτούμαι ακρόαση από το ΠΥΣΕΕΠ, εξέταση όλων των ατομικών φακέλων των υποψηφίων κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών και χορήγηση όλων των ενστάσεων που έγινα στο άτομό μου. Στις 24/9 απέστειλα φαξ και αιτήθηκα να συμπεριληφθώ στους οριστικούς πίνακες, δεδομένου ότι πέρυσι εργαζόμουν με το ίδιο πτυχίο και την ίδια ειδικότητα. Από εκείνη τη στιγμή τα μέλη του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΕΕΠ) τήρησαν σιγή ιχθύος, προσπαθώντας να αποποιηθούν των ευθυνών τους. Επιχείρησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά και να συναντηθώ με τον πρόεδρο του ΠΥΣΕΕΠ (Καβαλιώτη Απόστολο), αλλά δεν κατέστη δυνατό, διότι έβρισκε συνεχώς προφάσεις για να με αποφύγει.
Σε απάντηση των αιτημάτων μου, μου έστειλαν επιστολή η οποία αναφέρει ότι δεν είναι δυνατή η ένταξή μου στον πίνακα ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, διότι ο τίτλος σπουδών που κατέθεσα (Πτυχίο Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση Κοινωνική Πολιτική) δεν προβλέπεται από τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 91287/Γ6/07-08-2012 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας. Το γεγονός αυτό δεν ευσταθεί, διότι η υπαρ. 91287/Γ6/07-08-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού δεν προβλέπει συγκεκριμένο τίτλο σπουδών για την ένταξη στους πίνακες ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, καθώς αναφέρει ότι απαιτείται τίτλος σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Κοινωνικής Εργασίας ή ισότιμος της ημεδαπής. Ο τίτλος σπουδών του τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση Κοινωνική Πολιτική και Διοίκηση θεωρείται ισότιμος του τίτλου σπουδών Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας, δεδομένου ότι χορηγείται ενιαίος τίτλος σπουδών από το συγκεκριμένο τμήμα σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 304/94 του κανονισμού σπουδών.
Καταγγέλω τα τακτικά μέλη και τον γραμματέα του ΠΥΣΕΕΠ για τον εξοστρακισμό μου στους τελικούς πίνακες αναπληρωτών ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού:
Καβαλιώτης Πασχάλης              Πρόεδρος                        
Κυβιρτζίκης Ευστράτιος            Αντιπρόεδρος                              
Εμμανουηλίδης Δανιήλ            Μέλος                          
Αρσενάκης Μηνάς                    Αιρετό Μέλος                          
Ματακάκη Αγοραστή               Αιρετό Μέλος
Φράγκος Σταύρος                      Γραμματέας Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.


Ψαριανός Ερμόλαος
M.ed., Phd Candidate
Τηλ. Επικοινωνίας : 6973570121