Σάββατο 9 Απριλίου 2016

ΣΕΕΠΕΑ ΣΤΕΛΛΑ: ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17...ΕΝΕΟΙ ΚΑΙ ΚΕΧΗΝΟΤΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π....

O Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κος Νίκος Φίλης κατά τη σημερινή συνάντησή του με τα Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. και της Δ.Ο.Ε.,  παρουσίασε την ακόλουθη  διάταξη νόμου που αφορά στο προσωρινό σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το έτος 2016-2017. Μετά από το διάλογο με την Ο.Λ.Μ.Ε. και Δ.Ο.Ε. συμφωνήθηκε, το ταχύτερο δυνατό, να κατατεθούν οι προτάσεις των Ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών.
 Στη διάταξη αυτή όμως περιλαμβάνονται και ρυθμίσεις για τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π., τις οποίες και παρουσιάζουμε παρακάτω.
 Όμως η Ομοσπονδία που εκπροσωπεί θεσμικά το Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π., η  Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., δεν προσκλήθηκε από τον κο Υπουργό στον διάλογο, όπως φαίνεται, ούτε βεβαίως την κάλεσε να καταθέσει προτάσεις επί του περιεχομένου της διάταξης αυτής, που αφορά στις προσλήψεις αναπληρωτων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π....
Ενεοί και κεχηνότες παρακολουθούμε τις εξελίξεις για τα θέματα που μας αφορούν εμείς του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π...

Β.Β 


 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.
  
 1.    Μετά το άρθρο 9 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71), όπως ισχύει, προστίθεται άρθρο 9Α ως ακολούθως:  

«Άρθρο 9Α
Πρόσληψη αναπληρωτών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
      
      1. Για το σχολικό έτος 2016-2017 οι λειτουργικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, καλύπτονται  με πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από τοναξιολογικό Πίνακα Α΄ (Αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης) και τον αξιολογικό Πίνακα Β΄ (Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΕΑΕ),κατά τον τρόπο που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους.
     2Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) εκδίδει Προκήρυξη για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, κατά κλάδο και ειδικότητα, με σκοπό την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης, ύστερα από σχετικό αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
       Στη διαδικασία γίνονται δεκτοί οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 2 και της παραγράφου 6 του άρθρου 9, με την επιφύλαξη της περίπτωσης Γ΄ της παραγράφου 4 του παρόντος για το ΕΕΠ και το ΕΒΠ.
       Οι υποψήφιοι για πρόσληψη εκπαιδευτικοί υποβάλλουν αίτηση/υπεύθυνη δήλωση , με τον τρόπο που θα ορισθεί στη σχετική προκήρυξη του Α.Σ.Ε.Π. Οι ανωτέρω αιτήσεις υποβάλλονται άπαξ και είναι αμετάκλητες.


4. Ο Πίνακας Β΄ (Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) περιλαμβάνει τρεις υποπίνακες (Β1, Β2 και Β3), οι οποίοι καταρτίζονται ως ακολούθως:................................................................................................................................................................................................................................................................

      ΓΣτον υποπίνακα Β3 (ΕΕΠ και ΕΒΠ) εντάσσεται το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στις ισχύουσες διατάξεις κριτήρια ένταξης καθώς και σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις αναφορικά με την πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας για το προσωπικό αυτό. Η κατάταξη του προσωπικού του προηγούμενου εδαφίου γίνεται ως εξής:
   
  Για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Η κατάταξη του ΕΕΠ γίνεται με βάση τα οριζόμενα στην περίπτωση Α΄* της παρούσας παραγράφου κριτήρια για την κατάταξη των λοιπών εκπαιδευτικών ΕΑΕ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τη διαφοροποίηση ότι μοριοδοτούνται οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα των υποψηφίων στην ειδικότητα του κλάδου της προς πλήρωση θέσης  ή στην ΕΑΕ.

       *Α. Υποπίνακας Β1 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ).  Στον υποπίνακα Β1 εντάσσονται οι  εκπαιδευτικοί που ανήκουν στους κλάδους Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ. Η κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ στον υποπίνακα Β1 γίνεται ως ακολούθως:
      Στον πίνακα προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71, αντίστοιχα . Η κατάταξη των εκπαιδευτικών του προηγούμενου εδαφίου (ΠΕ 61 και ΠΕ 71) γίνεται με βάση τα ακόλουθα προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια, κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από την αθροιστική βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων, ως εξής:
      αα) Ακαδημαϊκά κριτήρια
  Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
      ββ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία άνω του ενός διδακτικού έτους (δέκα διδακτικών μηνών) σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
- Η προϋπηρεσία από 10 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα
Το ανώτατο όριο μονάδων από προϋπηρεσία κατά τα ανωτέρω είναι 16,80 μονάδες
      γγ) Κοινωνικά κριτήρια.
Τα κοινωνικά κριτήρια καθώς και η μοριοδότησή τους είναι τα προβλεπόμενα στην περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 3, σε συνδυασμό με το άρθρο 52 του ν.4115/2013 (Α΄24). Σε περίπτωση ύπαρξης μόνιμης αναπηρίας του υποψήφιου εκπαιδευτικού κατά ποσοστό 67% και άνω, θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να είναι ικανός για την άσκηση εκπαιδευτικού έργου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και η αναπηρία του δεν πρέπει να οφείλεται σε θέματα ψυχικής υγείας.
      
      Στον υποπίνακα Β1 ακολουθεί η κατάταξη  των λοιπών Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ, κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας δυνάμει των ακόλουθων κριτηρίων, αθροιστικώς  μοριοδοτούμενων ως εξής:
      
αα) Ακαδημαϊκά κριτήρια
   -Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.
  -Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες.
 Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
-Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της
αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
-Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην
ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2010, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας  και Θρησκευμάτων, μισή (0,5) μονάδα
-Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
       ββ)  Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία άνω του ενός διδακτικού έτους (δέκα διδακτικών μηνών) σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
- Η προϋπηρεσία από 10 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
 - Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
- Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα
Το ανώτατο όριο μονάδων από προϋπηρεσία κατά τα ανωτέρω είναι 16,80 μονάδες
      γγ) Κοινωνικά κριτήρια Τα κοινωνικά κριτήρια καθώς και η μοριοδότησή τους είναι τα προβλεπόμενα στην περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 3, σε συνδυασμό με το άρθρο 52 του ν.4115/2013 (Α΄24). Σε περίπτωση ύπαρξης μόνιμης αναπηρίας του υποψήφιου εκπαιδευτικού κατά ποσοστό 67% και άνω, θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να είναι ικανός για την άσκηση εκπαιδευτικού έργου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και η αναπηρία του δεν πρέπει να οφείλεται σε θέματα ψυχικής υγείας.

 Για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Η κατάταξη του ΕΒΠ γίνεται με βάση τα ακόλουθα προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από την αθροιστική βαθμολόγηση των ακόλουθων κριτηρίων,:
   αα) Ακαδημαϊκά κριτήρια: Βαθμός πτυχίου ΕΠΑ.Λ. ή Τ.Ε.Ε.  ή Τ.Ε.Λ. ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό άνω του δεκαπέντε (15), ενώ για το πτυχίο ή δίπλωμα Ι.Ε.Κ. μισή (0,5) μονάδα για κάθε βαθμό άνω του δώδεκα (12).

  ββ) Προϋπηρεσία: Προϋπηρεσία στον Δημόσιο (εκτός από αυτήν που έχει αποκτηθεί σε θέση αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) ή στον Ιδιωτικό Τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας και με αντικείμενο τα άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η οποία έχει αποκτηθεί μετά την κτήση του βασικού τίτλου σπουδών μισή (0,50) μονάδα για κάθε εξάμηνο και μέχρι τρεις (3) μονάδες. Προϋπηρεσία των υποψηφίων, η οποία αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια συμμετοχής σε εταιρείες ή με εμπορική ιδιότητα κατά την έννοια των άρθρων 32 και 31, παράγραφος 3 του ν. 3528/2007 δεν μοριοδοτείται. Η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε σε θέση αναπληρωτή σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στον ίδιο κλάδο της προς πλήρωση θέσης υπολογίζεται στο σύνολό της και μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες για κάθε μήνα. Προϋπηρεσία μεγαλύτερη ή ίση των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα.
Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

   γγ) Κοινωνικά κριτήρια:
Τα κοινωνικά κριτήρια καθώς και η μοριοδότησή τους είναι  τα προβλεπόμενα ανωτέρω για την κατάταξη των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων.
     
         Για την κατάρτιση των πινάκων Β2 και Β3, οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, το ΕΕΠ και το ΕΒΠ, οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα, σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. H πιστοποίηση εξειδίκευσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) γίνεται από την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ).

     5. Ύστερα από τον έλεγχο των τυπικών προσόντων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων καταρτίζονται από το Α.Σ.Ε.Π. οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες  Α΄ και Β΄, οι οποίοι  αναρτώνται στις ιστοσελίδες  του Α.Σ.Ε.Π. και του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

      Οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης Α΄ και Β΄ ελέγχονται από τα αρμόδια τμήματα του Α.Σ.Ε.Π., αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, η οποία ασκείται σε αποκλειστική προθεσμία δέκα ημερών από την επομένη της ανάρτησης στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. Ύστερα από τον έλεγχο των ενστάσεων, καταρτίζονται από το Α.Σ.Ε.Π. οι σχετικοί τελικοί αξιολογικοί  πίνακες κατάταξης, οι οποίοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. και του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ κ Κ.ΚΟΥΝΕΒΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε δελτίο τύπου με ερώτηση της Κ. Κούνεβα προς την Κομισιόν, για την περικοπή των αναπηρικών και οικογενειακών επιδομάτων:


Κωνσταντίνα Κούνεβα
Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- GUE/NGL

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
8-4-2016

Ερώτηση Κ. Κούνεβα προς την Κομισιόν
«Να μην περικοπούν τα αναπηρικά και οικογενειακά επιδόματα- Ασύμβατες οι περικοπές με τη Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ΑμεΑ»

Την ανάγκη να μην περικοπούν τα αναπηρικά και οικογενειακά επιδόματα  επισημαίνει με ερώτησή της προς την Κομισιόν η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα. Η ερώτηση έχει απόλυτη επικαιρότητα, καθώς πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας φέρουν  το κουαρτέτο να βάζει εδώ και τώρα θέμα περικοπής των αναπηρικών επιδομάτων.
Στην ερώτηση η Κ. Κούνεβαεπισημαίνει ότι τα άτομα με αναπηρία αποτελούν τα τραγικότερα θύματα των Μνημονίων, αφού θεμελιώδη δικαιώματα τους έχουν καταστρατηγηθεί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αποκλεισμό τους ακόμη και από την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Υπενθυμίζει ότι η κατάσταση των ΑμεΑ έχει επιδεινωθεί από τις  συνεχείς περικοπές των κοινωνικών προϋπολογισμών από το 2010 και επισημαίνει ότι ενδεχόμενες περικοπέςστα αναπηρικά επιδόματα θαοδηγήσουν τα ΑμεΑσε πλήρη φτωχοποίηση. Η Κ.Κούνεβα εστιάζει στην πρόβλεψη του τρίτου Μνημονίου για νέες περικοπές 0,5% του ΑΕΠ στον προνοιακό προϋπολογισμό και ρωτά την Κομισιόν αν δέχεται να περικοπούν στο μισό τα αναπηρικά και οικογενειακά επιδόματα και, ιδιαίτερα, αν θεωρεί συμβατές αυτές τις περικοπές με την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ, σύμβασης που είναι η πρώτη που δεσμεύει την Ε.Ε, ως νομική οντότητα.
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης της Κωνσταντίνας Κούνεβα προς την Κομισιόν.

Θέμα: «Για τις επικείμενες περικοπές παροχών προς τα ΑμεΑ»

Τα AμεΑ στην Ελλάδα βιώνουν κατάφορες παραβιάσεις θεμελιωδών δικαιωμάτων, σε κρίσιμους τομείς. Στην υγεία π.χ. η Τρόικα, επέβαλε (Ν.4093/2012 Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016)  την μείωση του αριθμού των φαρμάκων που αποζημιώνονται από τα ασφαλιστικά ταμεία, ενώ με την αύξηση της συμμετοχής των ασφαλισμένων στην αγορά φαρμάκων άτομα με χρόνιες παθήσεις έχασαν την πρόσβαση σε αυτά.
Τη δραματική κατάσταση επέτειναν περικοπές στους προϋπολογισμούς της κοινωνικής πρόνοιας που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο προγραμμάτων προσαρμογής από το 2010. Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι και το τρίτο «Μνημόνιο» (Ν.4336/2015 Σύμβαση Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης) προβλέπει νέες περικοπές 0,5% του ΑΕΠ ετησίως που θα επιφέρουν επιπτώσεις και σε άλλους τομείς. Με δεδομένο ότι η συνολική δαπάνη κράτους και ασφαλιστικών οργανισμών για επιδόματα πρόνοιας είναι περίπου 3,5 δισ. αυτό σημαίνει περικοπή κατά 25%.

Ερωτάται η Επιτροπή:
1.   Δέχεται να μειωθούν τα αναπηρικά και οικογενειακά επιδόματα, συνολικής κρατικής δαπάνης 1,7 δισ., σε μια χώρα με σοβαρό πρόβλημα υπογεννητικότητας και με ποσοστό 10% του πληθυσμού της, ατόμων με αναπηρία;

2.   Πώς διασφαλίζει η Επιτροπή ότι τα μέτρα που εισηγείται δεν εμποδίζουν την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ΑμεΑ στην Ελλάδα;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ
ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥ.ΡΙΖ.Α
Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ 22 - 117 42 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ. 210 9248674 & 210 9248675
FAX: 210 9248679

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΕΕΠΕΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 

(Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ) 

Πάτρα, 05/04/2016 

ΠΡΟΣ 
Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού 
και Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού 
σε ΣΜΕΑE και ΚΕΔΔΥ Δυτ. Ελλάδας 

Θέμα: « Σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης και διεξαγωγή Εκλογών.» 

Αγαπητοί συνάδελφοι, 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή 8 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση και Εκλογές για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας στις 8.30 π.μ στο αμφιθέατρο του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών, Διοδώρου 11 στα Μποζαΐτικα Πατρών. 

Το πρόγραμμα έχει ως εξής: 

8.30 - 9.30 π.μ. Εγγραφή Μελών Συλλόγου και οικονομική τακτοποίηση συνδρομών (10 ευρώ ετησίως) 

9.30 -11.00 π.μ. Γενική Συνέλευση 

11.00 π.μ. Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής, ανακήρυξη υποψηφίων για το Διοικητικό Συμβούλιο (7 μέλη) την Ελεγκτική Επιτροπή (3 μέλη) και την εκπροσώπηση στην Ομοσπονδία (4 μέλη) 

11.30 – 12.00 Ενημέρωση για την ΠΟΣΕΕΠΕΑ και το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) 

12.00 – 13.30 μ.μ. Διεξαγωγή Εκλογών 

Σημείωση: Υπενθυμίζεται σε όσους συναδέλφους προσέλθουν να ζητήσουν από το προεδρείο της συνέλευσης τη βεβαίωση συμμετοχής, προκειμένου να την προσκομίσουν στην υπηρεσία τους και να δικαιολογήσουν την απουσία τους σύμφωνα με την υπ. Αριθ. Πρωτ.: Φ. 31.1/3176/10-03-2016 άδεια διευκόλυνσης που χορηγήθηκε από τον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο 

Ο Πρόεδρος                                                     Η Γεν. Γραμματέας 

Αντωνιάδης Γεώργιος                                    Ελευθερία Γερονίκου

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...


Αθήνα, 6-4-2016
                                                                                            Αρ. Πρωτ.: 17

Με αφορμή την Ημερίδα «ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-Ανάδειξη Πρότυπων Προσεγγίσεων» το Σάββατο 9 Απριλίου 2016, στα πλαίσια του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, αυτό που διαπιστώνουμε για μια ακόμη φορά, είναι ο αποκλεισμός των εμπλεκομένων φορέων τόσο από τον υποτιθέμενο διάλογο, όσο και από τον ουσιαστικό σχεδιασμό του Υπουργείου για την Ειδική Εκπαίδευση.
Είμαστε πλέον σίγουροι ότι αυτό γίνεται βάσει σχεδίου κάποιων παραγόντων του Υπουργείου Παιδείας, οι οποίοι θεωρούν ότι κατέχουν την «απόλυτη αλήθεια». Το συμπέρασμα αυτό εξάγεται από το γεγονός ότι, παρά τις δεσμεύσεις και υποσχέσεις για συμμετοχή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο Διάλογο για την Παιδεία και συμπερίληψή της σε διάφορες επιτροπές, παρατηρείται μια σταθερά επαναλαμβανόμενη τακτική αποκλεισμού τόσο της Ομοσπονδίας όσο και των φορέων που εκπροσωπούν την Ειδική Εκπαίδευση και το αναπηρικό κίνημα (γονείς, εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ).
Στη δική μας λογική είναι ακατανόητο πώς είναι δυνατό να μην λαμβάνεται υπόψη, ούτε να είναι ευπρόσδεκτη η άποψη των ειδικών που καθημερινά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες. Πώς είναι δυνατόν να μην προσκαλούνται καν, αλλά και να αγνοούνται εκπαιδευτικοί με μακρόχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης;
Αν η επίσημη θέση του Υπουργείου είναι ότι οι εμπλεκόμενοι φορείς δεν μπορούν να εκφέρουν επιστημονική άποψη για την Πρώιμη Παρέμβαση εν προκειμένω, τότε υφίσταται είτε επικίνδυνη άγνοια, είτε ελιτίστικη αντίληψη- έννοιες ασύμβατες με μια αριστερή δημοκρατική αντίληψη «περί του διοικείν».